قدیانی: خامنه‌ای بزرگ‌ترین دشمن ملت ایران است

ابوالفضل قدیانی گفت جوانان می‌دانند که جمهوری اسلامی اصلاح‌ناپذیر است و چاره‌ای جز رفتن آن نیست

«جوان‌ها به‌خوبی درک می‌کنند این نظام اصلاح‌ناپذیر است و چاره‌ای جز رفتن آن نیست و راه دیگری هم جز خیابان نیست»_KALAME

ابوالفضل قدیانی، از مخالفان جمهوری اسلامی که در ایران زندگی می‌کند، گفت جمهوری اسلامی «رفتنی است» و علی خامنه‌ای را «بزرگ‌ترین دشمن ملت ایران»، «مفسد فی‌الارض» و «محارب»‌ خواند. 

قدیانی گفت: «بی‌جهت نیست که مردم این‌چنین قیام کردند و خیابان‌ها را تسخیر می‌کنند، چون تجربه چهل و چند ساله به این جوان‌ها منتقل شده است. آن‌ها فرزندان خانواده‌هایی هستند که با تمام وجودشان از این حکومت ناراضی هستند. منتها نسل جدید، شجاعت فوق‌العاده‌ای دارد و می‌گوید چیزی ندارد از دست بدهد.»

قدیانی در این صحبت‌هایی که به‌تازگی ضبط شده‌اند، افزود: «جوان‌ها به‌خوبی درک می‌کنند این نظام اصلاح‌ناپذیر است و چاره‌ای جز رفتن آن نیست و راه دیگری هم جز خیابان نیست.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این زندانی سیاسی سابق گفت خوشحال است که مردم فهمیده‌اند که منشاء و مسئول «تمام مصیبت‌ها، شخص علی خامنه‌ای است». او مدعی شد که اخیرا شماری از «نوکرها»ی خامنه‌ای که «چهل سال است برایش آدم می‌کشند و می‌گیرند و می‌بندند» از او خواسته‌اند کوتاه بیایند، اما رهبر جمهوری اسلامی با آن‌ها مخالفت کرده است. او افزود: «معلوم است دشمنی این‌ها با ملت در چه حد است. من مکرر گفته‌ام و باز هم می‌گویم که خامنه‌ای بزرگ‌ترین دشمن ملت ایران است.»‌

قدیانی در ضمن تاکید کرد که اتهام «محاربه» و «فساد فی الارض» که به معترضان زده می‌شود، به‌هیچ‌وجه صحت ندارد، چون آن‌ها از خودشان در مقابل مامورانی که قصد کشتنشان را داشتند، دفاع مشروع کرده‌اند. او افزود: «مصداق اتم و اکمل و تام و تمام مفسدفی‌الارض و محارب، خود علی خامنه‌ای و اعوان و انصار سرکوبگرش‌اند.»

او همچنین در صحبت‌هایش، شلیک به هواپیمای اوکراینی با موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را عامدانه دانست و گفت که درپی آن یک نفر دستگیر، محاکمه و معرفی نشده و حکومت تمام تلاشش را برای «ماله‌کشی» آن و «ضایع‌کردن حقوق مردم» انجام داده است.